Beach, pool - Reisverslag uit Hội An, Vietnam van Erik Annet - WaarBenJij.nu Beach, pool - Reisverslag uit Hội An, Vietnam van Erik Annet - WaarBenJij.nu

Beach, pool

Door: Erik

Blijf op de hoogte en volg Erik

06 Oktober 2013 | Vietnam, Hội An

Weinig bijzonderheden: schitterend weer, strand, zwembad, lunch bij strandtent waar we gisteravond gegeten hebben (man moest lachen dat ik geen biertje nam; zeker omdat hij me gisteravond die fles vitriool had zien opdrinken?). Verkoudheid praktisch over.

Vanmiddag naar de stad gegaan en de kleren gepast. Strakke hap! De collega die zei dat je in 'dat soort landen' voornamelijk ouderwetse zooi kunt laten maken waarmee je voor aap loopt, heeft in dit geval volgens mij ongelijk. In de stad ook meteen gegeten in een idyllisch gelegen en dus verhoudingsgewijs achterlijk duur restaurant. Hotelbusje weer gemist op 3 minuten, dus maar weer taxi terug genomen.

Dit keer staat de wekker op half zes! :-o

• 06 Oktober 2013 - 20:22

Walter:

Ik dacht dat jullie vakantie hadden? om zes uur en om half zes opstaan. Lijkt verdacht veel op werken.
    Het weer lijkt in ieder geval niet tegen te vallen net zoals het eten en drinken. veel plezier nog! groeten,

Walter

• 06 Oktober 2013 - 20:42

Pa Stenhuis:

hoi,
    Jujjlie hebben ook een op tijd zijn fobie hoor, of is het dat de taxi daar niet zo duur is.
    Tenslotte moet je de driver ook iets laten verdienen.
    Hier is het even een spannende boel geweest, bij de antiekzaak waar je langs komt als
    je naar ons komt op de hoek van de wijk, daar is een giga brand geweest.
    Bij werkzaamheden aan het dak door de eigenaar is de zaak in de hens gevlogen.
    Er stonden ook allemaal gasflessen opgeslagen op het terrein.
    De politie heeft alle mensen die naast of vlakbij het bedrijf woonden geevacueerd.
    Het was een drukte van belang in ons straatje veel auto's en fietsers, zodat wij dachten dat er een feestje was bij Niers of op de andere hoek.
    Maar toen ik keek was er niets te zien totdat er weer 4 auto's aan kwamen.
    Sávonds in hart van nederland kwam er een reportage over, en ben ik de andere morgen gaan kijken.
    Heb een paar foto's gemaakt, die je wel te zien krijgt. We hadden geluk dat de wind de andere
    kant op stond want er was ook sprake van behoorlijk veel asbest.
    Het appartement waar we naar zijn wezen kijken was voor ons een flop!
    Ma zei: hier ga ik absoluut dood alik hier moet wonen, en inderdaad we werden volgens mij voor de gek gehouden.
    De modelflat was verhuurd zei de meneer die ons ontving, en wij kwamen in een half afgebouwd geheel
    waar op dit moment geen werkzaamheden werden verricht. Het dakterras wat op het filmpje zo mooi leek
    was wel heel lang maar slechts 1.50 mtr breed dus bij een verjaardag of feestje zat je dan buiten
    in een rij van 20 meter, voor de prijs van 1050 euro incl. servicekosten dat dan weer wel.
    We zijn benieuwd naar de kleertjes van verwegistan.
    pama

• 07 Oktober 2013 - 17:17

Erik En Annet:

Is niet zo zeer een op tijd zijn fobie als wel een volledige afwezigheid van richtinggevoel en routegeheugen, dat we het niet op tijd kunnen vinden.

Het weer is inderdaad heerlijk! 26/27/28° C.
    Gratis reuzel.