Lange zit - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Erik Annet - WaarBenJij.nu Lange zit - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Erik Annet - WaarBenJij.nu

Lange zit

Door: Erik

Blijf op de hoogte en volg Erik

28 September 2013 | Nederland, Rotterdam

We gaan Vietnamese loempia'tjes halen! Maar dan in het land van herkomst.
De reis gaat eng voorspoedig. Precies op tijd zijn we klaar (dag katjes) als de taxi om half 9 's ochtends voorrijdt. De Fyra is strak op tijd, bij de balie op Schiphol is het niet druk en de instapkaarten hadden we thuis al geprint. Om kwart voor 10 zijn we al door de douane (met alle Beam me up Scotty-gadgets vandien). De vlucht is natuurlijk wel een zit, maar verloopt met o.a. spelletjes, Iron man 3 en Monsters University ook vlotjes. Op Changi Airport nemen we de Skytrain naar Terminal 1, waar we voor een paar uur een kamer hebben. We verwachtten een diepe kast, maar het is gewoon een normale hotelkamer waar een standaard hotel in Nederland zich niet voor schaamt, op de afwezigheid van ramen na. Alles is keurig, strak, schoon en modern. We nemen een douche (OK, die hangt op 1,65 m hoogte) en vallen op de eenpersoonsbedden neer. Airco aan en tukken maar.