Kaputt, deel 2 - Reisverslag uit São Martinho do Porto, Portugal van Erik Annet - WaarBenJij.nu Kaputt, deel 2 - Reisverslag uit São Martinho do Porto, Portugal van Erik Annet - WaarBenJij.nu

Kaputt, deel 2

Door: Erik

Blijf op de hoogte en volg Erik

27 Juni 2012 | Portugal, São Martinho do Porto

Dit geloof je niet. De laatste 24 uren van onze vakantie gaan nu in en wat gebeurt er? De hoofdcomputer, oftewel de net voor de vakantie aangeschafte tablet, gaat kapot. Ik geloof dat er iets is afgebroken achter het aan-/uit-schakelaartje. Nu wàs het apparaat een keertje van de bank gestuiterd, maar dat was al op dag 3 of 4 van de vakantie. Vermoedelijk is daarbij toch schade ontstaan die nu opspeelt. Andermaal hebben we dus net vóór het einde van de vakantie geen computer meer, hoewel internetten zoals jullie zien ook vanaf een telefoontje kan. De eerste verslagtekst van deze vakantie was dus geschreven met vooruitziende blik.

Enfin, er valt niet héél veel meer te verslaan, morgenmiddag gaan we op huis aan. We gaan nu naar het strand van Salgado, het is schitterend weer (net zulk weer als tijdens de helicrash, vandaag 2 jaar geleden, die afdelingscollega Martijn fataal werd).
Vanavond willen we het laatste vakantiemaal gaan nuttigen in het middeleeuwse stadje Óbidos (zie eerder verslag).

• 27 Juni 2012 - 19:56

P&m:

Dat is jammer. Nu maar hopen dat het iets simpels is! Anders kost dat weer een hoop geld voor jan doedel. Wij hadden voor een Mercure Hotel geboekt in Bielefeld. Maar het was een aanvraag en jammer genoeg niet gehonoreerd. Maar Kras heeft een aantal gelijkwaardige reizen voor ons uitgezocht. De bedoeling was 27-08 af te reizen. Maar eens kijken wat ze nu hebben. Goeie reis en we horen wel van hoe en wat. Lieve groeten P&M