Thuus - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Erik Annet - WaarBenJij.nu Thuus - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Erik Annet - WaarBenJij.nu

Thuus

Door: Erik

Blijf op de hoogte en volg Erik

25 Juni 2011 | Nederland, Rotterdam

De vakantie is ten einde! Dat hier weer een entry staat, betekent dat we veilig thuis zijn gekomen. Precies bij het bord 'Nederland' kwamen we in de enige file die we deze vakantie gehad hebben. Verder geen enkel ongewenst oponthoud.

De reisverslagjes van de ontbrekende dagen worden nog van papier uitgewerkt, dus de echte die hard lezers onder jullie kunnen deze nog tegemoet zien. Tot zover alvast dank voor het trouwe volgen en de reacties. Wij gaan nu lekker naar bed.

• 25 Juni 2011 - 23:15

Epe:

hey blieppie, ik heb genoten van jullie reisverslagjes (lekker juist, al die eet-dingen) en vond 't jammer dat 't ophield. dusseh....., stuur die resterende verslagjes maar snel door! :-)
    kusssxxx

• 26 Juni 2011 - 05:55

Mieke:

Jammer dat de techniek je in steek heeft gelaten want wij hebben genoten van al jullie verslagen en al dat lekkere eten! We zijn natuurlijk benieuwd naar de laatste dagen! Liefs miek

• 26 Juni 2011 - 16:38

Marke Moei:

Wij vinden het fijn dat jullie weer heelhuids terug zijn!
    En de rest aan verslagjes en evt. foto's krijgen wij wel te zien.
    Bedankt tot zover en tot horens/ziens!

Pa en Ma