Kaputt (dérangement) - Reisverslag uit Brantôme, Frankrijk van Erik Annet - WaarBenJij.nu Kaputt (dérangement) - Reisverslag uit Brantôme, Frankrijk van Erik Annet - WaarBenJij.nu

Kaputt (dérangement)

Door: Erik

Blijf op de hoogte en volg Erik

16 Juni 2011 | Frankrijk, Brantôme

Beste lezers,

Dat was het even met de online reisverslagen. Het internetspel is voorlopig uit. We weten sowieso niet of huis nummer drie, waar we zaterdag heen gaan, internet heeft, maar daarbij: het mini-laptopje deed vanmiddag 'poef' en wil sindsdien niet meer opnieuw starten. Echt gecrasht is-ie zo te zien niet, dus de vakantiefoto's zijn hopelijk veilig. Misschien is het de adapter, hoewel die nog geen maand oud is.

Hoe dan ook: van de tweede helft van onze vakantie zullen waarschijnlijk de verslagen ouderwets genoteerd gaan worden in een schriftje (soort ouderwetse iPad met pennetje) en dan in Rotterdam worden uitgetypt.

Jullie krijgen dus bij deze niet meer al dat virtuele eten op jullie af. Van schrik hebben we vandaag gewoon een tomatensoepje gegeten. Van door Annet zelfgetrokken bouillon, dat dan weer wel, en met een roombloep er in. Oh, nou doe ik het toch alweer. Nou ja, om het af te leren.

Wij gaan dus, zoals Mark & Mieke afgelopen weekend ook moesten, vooral boeken lezen (gelukkig hebben we een grote Bas v.d. Heijden-tas vol leesvoer bij ons)!

Tot later allemaal,

Annet & Erik

Tafeltip: ach wat, trek allemaal gewoon een zak chips open.

• 17 Juni 2011 - 06:46

Mark:

Geniet er van!

• 17 Juni 2011 - 12:15

Pa:

Jammer maar helaas! We zaten er echt van te genieten. Temeer omdat
    ik gebeld werd door Tele2 met de vraag of het abonnement weer voor een jaar mocht doorgaan.
    Het stond nog genoteerd op jouw rekeningnummer. Dat heb ik natuurlijk veranderd en betaal dus
    E 25,95 p/mnd. Ikvind het best veel
    maar dan heb je wel een beeldverslag.
    tot horens doei pa en ma

• 17 Juni 2011 - 15:08

Angela:

Hoi Erik en Annet,
    wat leuk dat jullie zo'n reisverslag maken. Tante Leny is bij ons in Huizen en weet niet zeker of jullie haar reactie ontvangen hebben. Vandaar dat wij tweeën nu even achter de computer zitten en dat checken.
    Nog een hele fijne vakantie, groeten van Tante Leny,Koen, Angela en Tom

• 17 Juni 2011 - 17:01

Tante Leny:

Lieve Annet en Erik,
    Nu weet ik hoe ik jullie moet mailen, gewoon iets vergeten. Ik was blij verrast
    toen ik van mijn vakantie terugkwam en jullie reisverslag kon volgen. Wat hebben jullie het leuk samen! Geniet de resterende dagen er nog maar van met volle (wijn) teugen. Groeten en heel veel liefs xxx van tante Leny.

• 20 Juni 2011 - 14:39

Broer Paul.:

TaTuut Tatuut......
    ICT-specialist in de aanbieding Zal ik zaterdag even langs komen???? (aanbieding: alleen reiskosten en eten)
    Jullie kunnen toch niet al die mensen in de kou laten staan die elke dag smachten naar dat heerlijke leesvoer. En dat door een haperend laptopje?

• 20 Juni 2011 - 18:33

Plietje:

Dit is gaaaaaaaffff!!!! Grote zoenen!!! Muah Muah

• 20 Juni 2011 - 18:35

Plietje:

Ik bedoel dus deze manier van je reis verslaan, niet dat de LT stuk is....